Na-Nomi ontwikkelt en realiseert co-packing concepten voor marketeers en logistieke professionals. Ze maken voor u displays op basis van uw behoefte en wensen. Deze displays kunnen verschillende vormen aannemen zoals een product-, balie-, vloer, vitrine-, of counterdisplay. Ze ontwikkelen dit voor vele grote merken waaronder Sligro, Whiskas, Nespresso, De Ruijter, Heinz, Mars, Gilette en Honig. Bij Na-Nomi hanteren ze een kwaliteit standaard. Samen met de klanten wordt er gekeken naar waar verbeteringen zitten en worden huidige ontwerpen kritisch bekeken. De diensten van Na-NomiNa-Nomi levert de volgende diensten aan u: Product displays: ze bouwen product displays en zorgen hierbij tevens voor de distributie en het beheer van deze product displays. Shrink wrapping: ook bieden ze multiverpakkingen aan, waarbij meerdere artikelen samen worden verpakt. Product sleeving: ze ontwikkelen een ‘jasje’ voor uw product. Product stickers, labels & etiketten: ook maken ze stickers en labels voor op w producten. Zowel voor een last minute promotie als voor verpakkingstypes voor verschillende landen. Ompakken, verpakken en inpakken: wanneer u hulp nodig hebt bij het verpakken van producten bent u hier aan het juiste adres. Ook zijn er mogelijkheden tot het ompakken van producten. E-fulfillment: door middel van het sorteren, herpakken en retouren kunnen ze inspelen op de behoefte van webshops en bepaalde projecten. Aantrekkelijke productverpakkingenHoe zorgt u ervoor dat uw product opvalt? En aantrekkelijk is voor de klant? Uit onderzoek blijkt dat er een aantal tips zijn voor het ontwikkelen van een aantrekkelijke productverpakking: Wilt u graag weten hoe je uw product het beste kunt verpakken? Neem dan contact op met Na-Nomi. |
