Aan de hand van verschillende facetten binnen content en jouw website kan je afleiden of jouw content voldoet aan de maatstaven. Is dit niet het geval dan zal je jouw content moeten optimaliseren. Je kunt voor content optimalisatie het beste een gespecialiseerd bedrijf inschakelen die jou hierbij ondersteunt. Titel en meta descriptionNiet alleen de lopende tekst moet afgestemd zijn op het zoekgedrag van jouw doelgroep, maar ook moet er gekeken worden naar de titel van jouw pagina en meta description. Zijn deze wel interessant genoeg en beschikken deze over de juiste hoeveelheid woorden? Er staat een maximaal aantal woorden voor de meta descriptrion. Houd jij je hier niet aan dan kan het zijn dat de meta niet goed leesbaar is en wegvalt. Wanneer dit gebeurt, dan gaat er misschien informatie/tekst verloren wat nu net die klant over de streep had kunnen trekken om op jouw website te klikken. De titel moet kort en duidelijk zijn, zodat de consument direct ziet waar jouw pagina over gaat. Zoekwoorden en zoekwoorden onderzoekVoordat je kunt beginnen met het optimaliseren van jouw content, moet je eerst weten welke zoekwoorden hierin verwerkt moeten worden. Hiervoor is het belangrijk dat je een zoekwoorden onderzoek uitvoert, zodat je precies weet welke woorden eerst en het vaakste voor moeten komen. Om vervolgens de aanvullende zoekwoorden toe te passen. Alleen zo zul je opvallen binnen Google en goed vindbaar worden voor de consument. HeadingsDe headings zijn ontzettend belangrijk voor een goede vindbaarheid en daarmee het vergroten van jouw naamsbekendheid als bedrijf. De headings zijn voor Google een soort leidraad waaraan het kan aflezen om welk onderwerp het gaat en wat hierover gezegd wordt. Zo kan Google dit vervolgens weer koppelen aan de zoektermen die de consumenten invoeren. Afbeelding optimalisatieOok met afbeeldingen kan je ervoor zorgen dat jouw website beter zichtbaar wordt. Afbeeldingen zijn tenslotte ook content. Niet alleen draagt het bij aan een goede vindbaarheid en bereiken van jouw doelgroep, hoge kwaliteit afbeeldingen verhogen ook de professionaliteit van jouw bedrijf. Hierdoor komt jouw webshop betrouwbaarder over. Interne linksNaast de opvulling van jouw website door middel van tekst en beeld, kunnen interne links ook van grote toegevoegde waarde zijn. Deze links maken jouw website relevanter voor Google, waardoor deze hoger gerankt zal worden.
|
https://www.traffictoday.nl/ |
